söndag 13 februari 2011

Vilken helg

Full fart i helgen, dansade till Voyage i fredags på Ersoboda FH, det var e kul kväll, dansade med några nya dansare som var trevliga!

I lördags körde jag hem bilen till mamma, gick ner på stan och mötte upp mamma och syster vi åt på MAX och sedan letade jag discoskor, hittade två par på Skopunkten, ett på rea och ett till fullt pris men fick reaparet för halva priset så sparade några kronor!

Shoppade lite på Ur&Penn också, ett halsband, örhängen och en liten väska för 50 kr, tror att jag ska och använda halsbandets blommor till dekorationer senare!

Jag använde inte örhängena, väskan rymde inte det jag behövde och skorna med guldkant fick vila i påsen!

Sedan blev det att spurta hem, baka två kladdkakor, duscha, träna lite och sedan iväg på Sofias 40-års kalas. Detta kortet gjorde jag till henne från oss tjejer:

Vi fick supergod mat från Örnen, många uppträdde och sjöng eller berättade historier. Vi plockade fram alla våra kladdkakor och pajer till efterrätts bordet, nästan allt tog slut, sen efter maten blev det disco resten av kvällen/natten. Kom hem vid 2.30, drack lite te och somnade sen gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar