tisdag 8 februari 2011

Veckan min

Igår var det en lång dag, jobbade och sedan möte mellan 16-17, fick sagt min mening om hur det kändes när jag var sjukskriven, så det känns skönt! Sedan kändes det inte som att ursäkten jag fick för att jag inte fick blommor eller en förfrågan om hur det var under tiden var riktigt äkta menad!

Roligare var det dock på bokklubbsmötet hos Mollgan (smeknamn), vårt nya tillskott i bokklubben, pratade om boken och mycket annat, trevlig kväll om än lite sen. Lyckades ta 1:an ner på stan men busschauffören körde så ryckigt och sakta så jag missade bussen hem... fick en 30 min promenad hem, trött, slut och kissnödig + lite bihålekänning... inte kul!

Somnade till sist vid midnatt, så var nalta seg när jag vaknade imorse, men fick en uppiggande promenad till jobbet i -10, jobbade till 15.45, sen promenad till andra skolan och möte där... igen. Kom hem vid 17.30, har lagat mat och sett lite på tv. Ska läsa lite och se lite mer på tv + fundera ut ett kort till helgens 40-årskalas för vår kompis!

Imorgon är det middag på Berghem, ska se om jag kan lämna ut bokklubbsböckerna också, denna gången är det min tur och vi ska läsa denna boken:

På fredag är det dans igen, men denna gången här i stan på Ersboda FH, så blir ingen lång resa, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar