fredag 8 augusti 2008

Hd-tjejerna, denna gång stämplade på kort

Började med dessa kort imorse men fick sen ett uppehåll då jag for ner på stan och fikade med Myntdrottning och Tingeling.

Satt och pysslade och höll helt på att glömma bort tiden, så det blev att snabbt ta med väskan och skutta upp på cykeln och trampa järnet in till stan och möta dem utanför Schmäck!
Två mycket trevlig tjejer som jag fikade med, en fin beskrivning på fika finns hos Myntdrottning! Vi surrade om lite av varje och jag berättade lite om korten de fick och de blev glada för dem, det till Myntis hade jag gjort tidigare och täntke att Tingeling måste ju få ett också så det fixade jag igår kväll.

Roligt att få lite ansikten på dem man surrar med här på bloggen och när de är så trevliga som man uppfattat dem så är det ju ännu bättre!

Vi gick en sväng in på Tiimari också, gjorde en liten rundtur inne i scrapbookinghörnan!

Tack för en trevlig stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar