lördag 26 mars 2011

Name the mermaid/Namnge sjöjungfrun

Hos Michelle Perkett Studio finns det en tävling just nu där man ska ge namnförslag på en alldelens ny sjöjungfru som hon har ritat, så kika in där och lämna ett förslag! Det vinnande namnet vinner den nya sjöjunfrun och tävlingen pågår till på onsdag kväll! =)

Michelle Perkett Studio has a Name the mermaid contest at the challengeblog so go there and leave a suggestion! The winning name will win the new mermaid and the contest ends Wednesday at 7.00 pm PST! =)

8 kommentarer:

  1. God morgon på dig vännen:)
    Vilken rolig tävling du har hittat:)
    Tack snälla för kommentaren om mina utmaningsbidrag:) Trevligt att det finns tävlingar /utmaningar man kan vara med på när man inte kan sova!
    Vad kul att höra att du hade det trevligt på 50-tals festen det lät himla kul:)
    Skönt med lugn lördag och trevligt middag sällskap av din mamma och syster inte fel alls:)
    Jag har det okej är trött och sliten men jag får inte sova som jag vill men det fixar nog till sig sen.
    Har fått så mycket behandlingar med Regitin så det är nog det så gör att jag inte får sova.
    När medicinen satt sig riktigt i kroppen så hoppas jag på att kunna få sova bättre igen!
    Ha det bäst och ha en jättetrevlig söndag och glöm inte att ställa om klockan till sommartid!
    Kramar från Lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  2. Så nu har jag lämnat mitt förslag.
    Hoppas det inte blir ARIEL,
    då det låter som ett Tvättmedel :)

    Ha en skön söndag men ny tid (Sommartid)! :)

    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  3. Godmiddag i stugan denna söndag! Efter en härligt solig lördag har nu de grå molnen parkerat här igen! kramiz

    SvaraRadera
  4. Ja jag älskar verkligen stringhyllorna. De e så snyggt. De är väl de ja gillar fårn 50 60 talet....

    Helgen har varit okej... men allt är inte bra just nu. Men jag får kämpa på som alltid.

    Själv då? Haft en bra helg?

    SvaraRadera
  5. Bidde lite fel på mitt inlägg om Tävlingen,
    så jag kopierade Ditt inlägg!
    Hoppas att det är Okey?!
    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  6. Heej! :) Åhh va gott det är med latmat ibland! ;) Sushi är jag dock inte så förtjust i! har hört att det snöar hos många, va trist... Här har det inte kommit något än iaf! :) Kram

    SvaraRadera
  7. Tack... ja de är skoj med lite grejjer som förgyller. Hittade du något bra loppis fynd?

    Ja de gör väl de... ordnar sig eller så är de väl bara inse att de är såhär mitt liv ser ut...

    SvaraRadera
  8. Hoppas du haft en skön helg!
    Vad var ditt förslag på namn då?;)
    Kram

    SvaraRadera