fredag 25 december 2009

Julaftonskväll

Idag har jag och syster varit och handlat och sen firat lite jul hemma hos mig! Vi åt varma mackor till lunch och lite mer julig mat till middag, köttbullar och prinskorv!

Sen har vi sett på diverse filmer, bla "Välkommen till familjen" som jag hade spelat in och "Polarexpressen". Fikat lite och mumsat lite ost och kex, så haft en bra julafton.

Imorgon ska vi till mamma och börja med maten innan hon kommer hem från jobbet, så behöver inte hon fixa allt utan vi gör det som är lediga.
Öppnade en klapp imorse från en kompis, fick tre små tomtar som står på rad på en "sten", jättefina!

Så här såg det ut när jag var på promenad idag:

Första dock som jag ser äppelträd med äpplen kvar på och snötäckta!

Avslutar med två fina julkort som jag har fått, det första från Australien och det andra från kompis H!

Hoppas alla har haft en fin julafton!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar