tisdag 8 december 2009

En väldigt seg dag, smått äckligt innehåll

När jag borstade tänderna igår så fick jag värsta hostattacken och kräktes upp all mat, inte alls så värst roligt och fick en massa små bristningningar ögonen! Det är jag ganska van vid efter en stund vid toan, är ju lite jobbigt att få upp middag och kvällsfika på en gång!

Lyckades till sist somna och vaknade imorse, då var det ömt under ena ögat och när jag kikade i spegeln så blev jag nästan skrämd av mig själv, var jätteblå, såg ut som om jag hade fått en fetsmäll men inte det utan en värstingbristning. Jag har fått en hel del blickar idag och bara en har vågat fråga vad som har hänt! Bild nedan!


Cyklade hem efter en snabbtur på stan, bokat linskontroll till imorgon 16.30 och köpt en mugg att ha på jobbet för 10 kr på Kupan! Efter att jag hade kommit hem blev det tvätstugan, middag och en tur till mamma för att hon skulle få se hur jag såg ut. Ser ju inte klok ut!

Cyklade hemåt, inget regn, men vad händer när jag hoppar upp på cykeln efter att ha gått över vägen, jo växlarna hoppar ur igen!!!

 Fick min lagade cykel i fredags, cyklade inte i helgen utan bara nu måndag och tisdag, höll ju inte alls så blir att lämna in den igen och hoppas att de kan fixa det till ett bra pris. Mest troligt måste hela navet bytas och det är inte billigt! *SUCK*Så får hoppas att jag hinner ner till stan och linskontrollen imorgon, sen hade jag tänkt pyssla om orken finns!

Har i alla fall skickat iväg tre försenade födelsedagskort som förhoppningsvis kommer fram imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar