fredag 16 juli 2010

Dans och åter dans

Så nu är två av fyra kvällar dansade!

Det har varit två jätteroliga kvällar och mycket bra dansfolk, så jag är helt nöjd! Igår kom en kompis och hennes barn på besök, vi for ner till Bölesholmarna och solade och lekte lite, sedan blev det glassköp på Olles kiosk! Väldigt poulärt med glass och även gungorna på gården prövades!

Idag har jag varit på träning igen, börjar bli rätt förtjust i denna träningsform, men nu blir det snart en semestertrip så får testa igen senare. Jag fick med mig K&C idag också, trots att det började kl.9.15 så inte så mycket sömn direkt!

Efter det kom jag hem, duschade och fixade lunch innan det blev dax för fika på Göteborg, klart ett favoritcafé på sommaren! Åt en god krossade kladdkaka med glass, grädde och chokladsås!

Nu har jag läst ut Marian Keys nya bok "Oväntat besök på Star Street", den var bra och läsvärd!

Ikväll blir det dans igen, denna gången till dubbla band som i onsdags, hoppas på ännu en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar