söndag 23 januari 2011

Jag har fått en Stylish award! =)

Jag fick denna fina award av Snoopy tidigare men har inte hunnit sätta mig ned och skriva ned 8 saker om mig, som ingen vet, så tänkte testa att göra det nu!

Sedan ska jag skicka iväg denna till 8 andra bloggare!

1. Jag gillar att sy gardiner.
I like to sew curtains.

2. Jag förbrukar mängder av ljus under vintern.
I use lot's of candles in the wintertime.

3. Jag gillar att experimentera med muffins.
I like to experiment with muffins/cupcakes.

4. Blivit beroende av digitala stämplar, gillar dock gummi/clear stamps fortfarande.
I've become addicted to digital stamps, but I still like rubber/clear stamps.

5. Är med i massor med pysselgrupper på nätet.
I'm in lot's of craftinggroups on the internet!

6. Blivit brädspelsindoktrinerad av mina kompisar. I've been indoctrinated into playing boardgames by friends.

7. Älskar att se på skidtävlingar.
I love to watch skii competions!

8. Stort fan av actionfilmer!
A big fan of actionmovies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar