måndag 10 januari 2011

Jobbat första dagen

Ställde två väckarklockor imorse och kom upp utan att somna om, så det var bra!
Åt frukost och gick sedan till jobbet, var lite lönnhalt ute men kom fram utan att halka.

Vi ägnade förmiddagen åt att få ordning i vårt lilla rum och körde saker till förrådet, jag tog vagnen och de andra fick lyfta!

Lunchen blev en sallad från Bubblan, där de är trevliga och man får bra service!

Efter det så hade vi möte med arbetslaget och diskuterade igenom lite olika saker och tog upp sånt som vi måste ha fixat innan eleverna kommer på onsdag!

Imorgon ska vi ha en gemensam förmiddag med hela skolan om värdegrund mm. Efter lunch måste jag kila till andra skolan och hämta nycklar och telefon så att jag hinner ladda den innan onsdag + ska lämna ett födelsedagskort till en go och glad 50-åring!

Däremot kan jag inte fara på bröllopet till helgen, det är i Stockholm och jag har helt enkelt inte råd att fara ned, så får nöja mig med att se foton och skicka ett fint kort från oss här uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar