tisdag 22 mars 2011

Michelle Perkett's Color challenge - Blue/brown

It is time for another challenge at Michelle Perkett Studio Design Challenge Blog and the theme is blue and brown, so this is a colorchallenge! =)
I made this card using Grace and on this card I used flowers from my LSS, pasteboard, punchinella, cardstock and a bluestriped paper! =)

So click on the link and come and join us in this challenge! =)

Det är dax för en ny utmaning hos Michelle Perkett Studio Design Utmanings blogg och temat är blått och brunt, så detta är en färgutmaning!
Jag använde mig av Grace och på detta kortet använde jag blommor från vår lokala pysselbutik, wellpapp, punchinella, cardstock och ett blårandigt papper! =)
Nu är det bara att klicka på länken och vara med i tävlingen! =)

Dessa utmaningar är jag med i med detta bidrag/I'm also joining these challenges with this card:

The Crafty Pad challenge 113 - Use a digi

Paper Cutz Challenge #83

Digital Doodles Challenge #51

15 kommentarer:

  1. Vacker blå färg! Idag ser jag solen! kramiz

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Vad fin din ostburk blev. Kortet är oxå fint.
    Ingen som budat över stämplarna ännu.
    Idag kommer en kompis och fikar.
    Måste hinna med och handsy lite innan torsdag.
    Rutorna jag ska sy till måndag (läxan) sitter jag säkert med på söndag.
    Brukar du göra egna kuvert?
    Jag har köpt färgade kuvert på Lidl när dom hade en drive dom är lite större än våra.
    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card! Lovely layering and textures, and terrific coloring of Grace!

    SvaraRadera
  4. Ja ha de har de haft... nåja ska iväg och handla de idag. Ska köpa ett eget till august nu.... så ska ja ta till de andra barnen sedan. Man får ta ett i taget. Men som sagt de är så skoj. Nu ska ja göra med lite kort på min mormor å morfar å gav mamma i uppdrag om lite bakgrundsfakta...

    Gör du aldrig Los?

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  5. Ja, solen är underbar! Idag har vi 13 + i Norrköping. Hur är det i Umeå? :)

    SvaraRadera
  6. Gorgeous! Such a brilliant layout!

    SvaraRadera
  7. Ja jag önskar den butiken låg i min stad med så man slapp åka till malmö för köpa lite coola thirts :)

    SvaraRadera
  8. vackert som vanligt =) bästaste syster

    SvaraRadera
  9. Himla snyggt :)
    jag älskar wellpapp :)

    Ha de gott.
    Kram kram Gurkiss

    SvaraRadera
  10. Elenor this is so pretty! I love it! Just love how you colored Grace, especially her hair, and I love your card stock and flowers, they are the perfect accents and I love your design! Wonderful! Thank you for your inspiration for our Brown and Blue Challenge this week, Elenor!

    Hugs,

    Michelle

    SvaraRadera
  11. Girl, this card is amazing. I love the board that you used ont he background! Just amazing!
    Hugs
    Marion

    SvaraRadera
  12. Very pretty, you rocked this color challenge. :)

    SvaraRadera
  13. Beautiful Elenor. I love the layers!!

    SvaraRadera
  14. Such lovely colours.Love all the textured layers.Thanks for joining us at Digi Doodle Shop's Best :D
    Lisa x

    SvaraRadera