tisdag 12 april 2011

Michelle Perkett Studio "Hopping down the bunny trail challenge" + card/kort

The new challenge this week is called "Hopping down the bunny trail" and the other DT girls have made some wonderful cards to inspire you all to join the challenge! =)
Remember, you have to use a Michelle Perkett digi to get an entry in the challenge!
I'm going to make a card tonight and post it here later, so hope you will came back then!


Den nya utmaningen denna veckan heter "Hoppa längs kaninspåret"  och de andra DT tjejerna har gjort några underbara kort för att inspirera er alla att vara med i veckans utmaning! =)
Kom ihåg att ni måste använda en Michelle Perkett digi för att vara med i utmaningen!
Jag kommer att göra ett kort ikväll och lägga in det här, så hoppas ni kikar in senare!

11 kommentarer:

  1. Låter som en bra helg :)
    Ryggen är bättre och sambon har sluppit undan förkylningen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Får titta in igen senare! kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint det lät med ljus med våriga mönster. Dags för ett Ikeabesök kanske ;)
    Hoppas du haft en bra dag..

    kramisar

    SvaraRadera
  4. Hej på dig vännen:)
    Å titta vilket gulligt kort jag gillar det:)
    Du får kombinera min tävling med annat inga problem:)Lycka till med att få ihop det:)
    Du det var riktigt kalt här också i går så riktig perfekt dag för att sitta inne och pyssla:)
    Jag hade en supertrevlig dag i går med mina pyssel vänner:) Har ALLTID så himla trevligt när vi träffas det bara är så, vi går så bra i hop och njuter verkligen av verandas sällskap:) Vilken tur man har som har sådana vänner jag är mycket lycklig lottad:)
    Ha en toppen dag:)
    Kramar från Lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  5. Det är så fint kort du har gjort! Ha en bra dag,själv ska jag på sista datautbildning på jobbet idag. kram

    SvaraRadera
  6. Fint kort.
    Huset jag har på headern hyrde vi i 10 år. Var 200 meter till sjön och på hösten gick man upp en bit i skogen (50m) och plocka kantareller.
    Nu ska det skrivas motionsdagbok i två veckor då är det träff nästa gång på dietistgruppen.
    Vi får alltid någon läxa. Så jag fråga dietisten om hon visste något om Morbus Dercum, nähä det kunde hon inget om så jag gav henne en läxa.
    Idag är det mer grått än vanligt har regnat.
    Idag måste jag försöka klura ut och börja lite på min stickade duk till kursen i morron.
    Ha en bra lillördag.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hoppa längs kaninspåret, vilken härlig utmaning! Fantasin riktigt flödar: påsken, vårens skirhet, dofterna, ska bli roligt att se vad du får till! Kram

    SvaraRadera
  8. Hej vännen. Jag ska försöka fixa lite på balkongen. Den är inte stor men nåt ska det bli.
    Vad snällt av dej om kortet. Hur lång tid i förväg behöver du veta? Ha en bra dag.
    kramen

    SvaraRadera
  9. Tack Ellis, det gick bara fint idag :)
    Härligt med dina utmaningar det är som mina fotoutmaningar som jag är med i, fast ditt är mer skapande. Blev bra med kaninen. Kram

    SvaraRadera