måndag 25 januari 2010

Åter igen måndag

Sitter och gäspar på jobbet, men ganska vaken idag i alla fall!
Hade en lugn söndag, sovmorgon och sen kalas vid 14. Min kusin som firade sig i efterskott, så det var trevligt!

När jag kom hem blev det att ta itu med disken, laga middag och sen läsa lite mer i nyaste Karin Wahlberg boken. Fick göra ett stopp i läsningen när det var dax för "Johan Falk - National target", den kunde jag ju inte missa.

Somnade på spikmattan som vanligt och sen var det bara att kliva upp imorse, snöade en hel del inatt och plogningen av cykel och gångbanor kan diskuteras hur det sköts men tog mig till jobbet i alla fall!

Slutar efter 16 idag och sen blir det bio med mor och syster ikväll, vi ska se tredje Stieg Larsson filmen, "Luftslottet som sprängdes", det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar