fredag 29 januari 2010

Kallt -20 ute

Igår var det lugnare väder, snöade lite men blåste betydligt mindre.
Tog bussen till jobbet, sträckte mig på insidan av låret när jag halkade hemåt i onsdags så skönt att åka buss.

Frisyren blev bra, skönt bara att bli av med några cm på luggen, så att jag kan se utan att blåsa undan luggen hela tiden!
Tror att onsdagspromenaden tog alla krafter, var helt slut igår och fick tom ställa in att fara på middagen, vilket är en av veckans höjdpunkter men orkade helt enkelt inte! Så gick till mamma efter jobbet och hämtade cykeln, blev puckelpist cykling efter Bölevägen, de har inte plogat alls där, inte imorse heller!

Så att gå där var ingen höjdare heller, gick åt sidan när jag fick möte, är bara en smal gång i mitten som går att gå/cykla på så man får väja så gott det går. Som sagt -20 grader, för kallt för att cykla men det gick ju bra att gå, varm blev jag!

Ikväll är det dans i Ö-vik, mellan 19-03, så hoppas jag orkar med hela kvällen, ska bli kul att dansa och tack och lov har vi skjuts dit, så slipper sitta bakom ratten!
Imorgon samma sak, dans och sen en väldigt lugn söndag, enda planerade är att tvätta vid 17, då borde jag vara hyfsat vaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar