torsdag 21 januari 2010

Jobb och pyssel

Full fart på jobbet idag, två kollegor sjuka och en tredje vabbade, så inte många lugna stunder, var helt slut efter jobbet. Cyklade till mamma och fick lite middag, sedan gick vi till Krumelur och pysslade!
Jag fick hålla öppet då V's son har magsjuka, men det gick bra, C kom också dit och fortsatte jobba på sin kalender! Hittade två saker på Pearlized också, när jag gick in och hämtade lite tevatten.

Fixade klart W-kortet till alfabetsswappen, började på ett stafflikort och gjorde klart kortet till Andreas svärmor som har ramlat och skadat benet och foten, så ska skicka det så fort jag har tagit ett kort av det!

När jag kom hem blev det marinering av kyckling, inför middagen imorgon, städat undan lite i köket och dukat. Håller nu på att föra över det sista till externa håddisken och ska köra det sista av träningsprogrammet!

Bilde rpå korten kommer så småningom, längtar till helgen, imorgon är det APT mellan 16-17, sen är det min tur med middagsträffen kl.18 och förhoppningsvis bio på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar