lördag 9 januari 2010

Shopping, tv, möten och Morden i Midsomer

Fyndade lite på stan idag, köpte lite mer än tänkt på Tiimari idag, allt är V's fel som tipsar om bra saker.
Sen mötte jag upp Adara och lämnade över lite papper så att hon kan testa en kul grej, ska se om jag kan blogga om hur man gör senare. Trevligt att träffa henne, sen rusade jag iväg på linskontroll och fick veta att linserna satt bra och att mina hornhinnor såg bra ut!

Dök in på Clas Ohlson och köpte en fin taklampa till hallen, sen så fick jag och mamma med oss varsin spikmatta hem, vi delade på 2 för 499kr. Efter det så köpte vi (mor, syster och jag) middag på Sushibaren och tog med hem till mamma, sushi är alltid gott!

Vi delade upp lite pyssel och pappersinköp, såg lite på Let's Dance, sen så blev det Morden i Midsomer och efter det att bära hem alla inköp, just ja, tog en tur till ÖoB efter middagen, hittade bla superfina bordstabletter för 5 kr/st, rena fyndet.

Tog ca 30 min att gå hem, rätt lugnt men armarna kändes lite tunga sista biten skönt dock att det bara är ca -8 ute, till skillnad från -26 som det var igår kväll. *BRR*

Bilder kommer senare, fick även ett fint julkort från en i Just Cards gruppen, så har fotat det och visar sen.

Motionerat en hel del idag, först in till stan, sen till mamma, en tur till ÖoB t or + hem, känns bra att ha rört på sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar