tisdag 28 december 2010

Annandagsdans

Jag var och dansade på annandagen med syster + hade två till tjejer med mig, en från jobbet och en kompis syster, det var en trevlig danskväll!

Innan dansen så var jag och syster ute och kollade ryggsäckar, hon behövde lite nya och hade fått julklappspengar till det, så det blev ett fynd på Biltema och ett fynd på Stadium. Stannade till för lite matshopping på Coop, måste ju använda kupongerna som kom hem i brevlådan!

Igår var det en ganska lugn dag, sopade av bilen och körde hem den till mamma, åt lunch med henne och var en sväng på stan, behövde ny astmamedicin, hittade en till tomte på svamp på Buketten och fyndade två ljus på Indiska!
Åter hos mamma så åt vi lite middag och sedan kom morbror förbi, så jag liftade med honom tillbaka hem, då vi skulle åt samma håll.

Idag är det sol ute och lite kallare, -13 ca, vilket är bättre än -20 som de har pratat om. Ska ut på en liten promenad efter att jag fått i mig lite lunch! Måste gå och fixa det nya träningskortet inför nästa år!

Axeln känns bättre och bättre, jag gör mina övningar varje dag och dansen gick rätt bra, men det kändes lite ändå. Hoppade dock över buggen, ville inte få den ryckt åt något håll och lyssnar på sjukgymnasten, då kanske den bli bättre fortare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar