söndag 19 december 2010

Snart julafton

Jag gör mitt träningsprogram varje dag, har varit ute och gått en hel del på dagarna och träffar kompisar emellanåt. Läser lite böcker, just nu nyaste boken av Stephen Booth, Flickan i floden, väldigt spännande!

Ska träffa en kompis på måndag, nu när hon är frisk från magsjukan, lite julklappslämning. Sedan på onsdag kommer en annan kompis förbi och då ska vi byta julklappar, massa roligt att se fram emot!

Jag plockade fram min gran idag, den lyser så fint i hallen nu, hade inga lediga uttag i vardagsrummet men blir bra där i alla fall!

Närbild på tavlan till vänster:

Köpte en julstjärna på fot idag på Granngården, den står röd och fin i fönstret, ha dock inte lyckats ta ett bra foto på den!

Ska återgå til min bok nu och imorgon har jag tvätt att se fram emot! Jippie, ska nog skotta balkongen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar