söndag 12 december 2010

Söndag och 3:e advent

Igår blev det en trevlig kväll med tjejgänget, vi samlades hos S, alla hade med sig lite av varje till julbordet och vi åt tills vi var proppmätta!

Sedan blev det te och fika med julgodis och kakor, efter det spelade vi om våra julklappar, öpnnade först en var och sedan slog vi tärning om dem, fick man en etta eller sex så kunde man byta den framför sig mot en annan och så höll vi på i 20 min, jag fick med mig hem Den röda boken.

Kom hem efter midnatt, fortfarande mätt och belåten efter en mycket trevlig och rolig kväll!

Idag blev det att ställa klockan, stiga upp och äta frukost och sedan iväg till Expo och kolla in julklapp till morbror, vi hittade några bra saker till honom!

Sedan promenerad jag vidare upp till Berghem och lilla julafton hos M&M, de har flyttat ihop så gav dem en liten tavla till köket:

De blev jättglada för den och julkortet jag hade med mig!

Sedan kom J&K och vi fikade lussekatter mm, spelade om julklapparna vi hade med oss, skillnaden från igår var att vi inte öppnade dem, utan fick välja efter att vi hade vunnit en omgång! Detta blev min vinst som M hade valt ut:

Måste visa en bild på mitt spindelljus som brinner så fint nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar