söndag 8 februari 2009

Sju sanningar

Denna utmaning kommer från Eva-Marie och här är reglerna:

1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

Sju sanningar

  1. Vill fixa saker själv, bara i nödfall jag ber om hjälp = ger sällan upp.
  2. Min familj är viktig för mig!
  3. Gillar att shoppa pysselsaker.
  4. Har jättesvårt för att slänga bort saker, samlar dem istället.
  5. Älskar böcker!
  6. Kan fara 26 mil enkel väg för dans och sen samma sträcka hem efteråt!
  7. Ställer upp för familj och vänner, i vått och torrt!

Nu vet jag inte riktigt vilka som har fått denna utmaning eller inte, så jag utmanar alla som inte redan har gjort den! (Fuskar lite, jag vet! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar