onsdag 4 februari 2009

Tweety utmanar

Jag har fått en riktig  utmaning av Tweety och den går ut på att jag ska lista 8 fakta om mej eller (o)vanor som jag har.

  1. Svårt att motstå fina saker med döskallar på, tex örhängen.
  2. Van att alltid få hjälpa till med saker, lite fixare, speciellt inom "vardags"dataproblem på jobbet.
  3. Vill gärna ha lite koll på vad som händer tex jobbet.
  4. Teälskare, kan pimla många koppar te om dagen och har många sorter hemma!
  5. Brukar plocka skräp från blommor om jag är hos kompisar, de som överlever att jag gör sånt.
  6. Stänger alltid öppna skåp och dörrar.
  7. Studerar alltid böcker när jag besöker någon ny person.
  8. Kan vara lite tystlåten innan jag lär känna nya människor.

De som inte redan har gjort denna utmaning eller vill göra om den, skicka en kommentar till mig när ni är klara så kan jag kika in och se vad ni har för vanor/ovanor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar