onsdag 1 juli 2009

Morr

Kommer inte åt min gmail, så kan inte läsa min mail + brukar svara på kommentarer via den också.

Lägenheten var jättefin, inget förråd men en stor klädkammare och 6 garderober, har just nu 2 garderober och ett förråd. Däremot fick jag veta att det finns förråd att hyra, så får kolla upp det om mitt utrymme inte räcker till i slutänden.Så nu väntar jag bara på att bli godkänd och sen blir det att rensa och packa, får bara hoppas att denna blir uthyrd snabbt i så fall, kan nämligen flytta in sista augusti om jag vill!

Varit och hälsat på en kompis ikväll, vi har suttit ute och surrat och det var trevligt! Spanat in deras lilla strand och gått en sväng i skogen. Jag gav henne en blomma, fick en kruka basilika med mig hem, den doftar gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar