lördag 5 september 2009

Regn, Bondens marknad, hockeymusikal, utgång

Dagen började med att telefonen ringde 8.30 imorse, en glad man som ville köpa min frys, sa att jag skulle ringa tillbaka lite senare. Somnade om men 40 min senare ringde en kvinna om frysen, då steg jag upp och plockade bort annonsen!

Frukost, en tur in till stan och Bondens marknad, hittade honung där och sen en antennsladd på CO, cyklade till mamma, då ringde en kvinna om bäddfåtöljen, fick lite lunch och glada mannen kom och hämtade frysen, en sak såld.
Cyklade till Krumelur, pysslade lite och sen tillbaka till mamma och fick sålt bäddfåtöljen till kvinnan som ringde, så efter att ha hjälpt dem in med den i bilen så blev det lite mer pyssel.

Nu har jag bara 2 saker kvar på blocket, så hoppas att jag får dem sålda också!
Just ja, tv:n och videon samarbetar nu när de fått kontakt med ännu en antennsladd!

Susade iväg till ishallen (Umeå Arena) och mötte upp en lärare och 2 elever för att gå på Penalty killers, hockeymusikal som elever i Umeå, Ö-vik och Vancouver har skrivit musik och texter till. För lite musikal och för mycket hockey, men de som sjöng och spelade var jätteduktiga, så det var bra. Björklövens och Modos J 18 lag spelade mot varandra och Björklöven vann med 6-4, om jag inte minns fel!

Nu ska jag snart gå ut till bussen och iväg på äventyr med tjejerna, hoppas på en trevlig kväll även fast jag är tröttare än tröttast just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar