söndag 27 september 2009

Söndag, tv och vila

Så var det söndagskväll igen, hade kalas/inflyttningsfest igår och det blev lyckat, vi var 10 st och kakorna gick åt, scones också!

Fick en jätterolig blomma av M, ska visa bild på den senare. Sen så blev det lite ljus, en duk, en rolig bok och av J lite pysselsaker och Leilas bok A piece of cake. Så kul att få lite roliga presenter, fick en korg för förvaring av min kusin, den var också läcker.

Så mellan 18-00 var det full fart här igår, alla blev fyllda med kakor och annat, så det var ett lyckat kalas! Däremot vaknade jag inatt och mådde inte alls bra, magen kändes som om den låg över hela sängen och tryckte ned mig, men efter att ha varit på toa och kräkts lite så blev det bättre, att ryggen strular hjälper väl inte till heller.
Så sov inte så bra inatt och vaknade tidigt men det var okej, skulle ju hjälpa J att göra klart sitt kort, äta frukost och sen följa henne till bussen. Så vinkade av henne vid 12, har varit toppenkul att träffa henne igen och nu har hon fått se min nya lägenhet också.

Sen så gick jag på stan och fixade födelsedagspresent till C som fyllde i veckan, gick till mamma och fick hjälp med nacke och rygg och åkte sen buss upp till C. Hon blev glad över kortet (bild kommer), muffinsboken och de roliga kakservetterna. Fikade gott där och surrade lite, sen handling på MAXI, blev upphämtad utanför och har nu varit hemma en stund, köpt middag på Olles kiosk och ser nu på Ensam mamma söker.

Blir en lugn kväll, har lite saker att packa om i kylskåpet men får ta det senare. Ska försöka ta lite kort på presenterna och visa upp senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar