tisdag 14 september 2010

Grå tisdag

Regnade när jag cyklade till jobbet och gör det av och till nu också!

Jobbar på idag, möte i eftermiddag och sedan ska jag hem och baka, hittade ett spännande recept på äppelscones hos Browneyedgirl som jag kanske ska testa, kan ju vara bra att ha lite fika på söndag när jag fyller år!

Annars är det ganska lugnt nu, har fått iväg födelsdagskort, några till som fyller år så ska ordna ett ikväll bla. Måste skriva en inbjudan på facebook, kanske någon via sms också... inte alla som fejsbookar!

Hade tänkt fara och rösta men då vi har möte så hinner jag inte, såg dock att de hade öppet förröstningen till 19 imorgon, så får passa på då, nu när sommardanserna är över. Hoppas bara att Krumelur öppnar snart också, är sugen på att pyssla med lite sällskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar