måndag 6 september 2010

Söndag, bakning, bokklubbsmöte

Vaknade vid 10 imorse, tidigt för mig jag vet, ringde mamma och sen möttes vi upp och cyklade till höstmarknaden på Gammlia, mötte syster där men vi hittade inget direkt att handla!

Cyklade ner på stan, köpte lite mer papper på Clas Ohlson för att använda att stämpla på/skriva ut digitala stämplar med!
De har albumblad som är syrafria, perfekta att använda till pyssel och inte så dyra heller, 25st för 39kr!

Väl hemma dök solen upp också, jag roade mig med att städa lite, duscha och baka en blåbärsrulle innan bokklubbsgänget kom! De tyckte alla om sommarboken, "Mannen som klev ut genom fönstret och försvann", så det var lyckat! Nu ska C bestämma en bok och vi får se vad det blir och när nästa träff blir hos henne!

Hittade en  matlåda i frysen, så tinade upp den och piffade till den, så fick jag i mig middag också... nu har jag plöjt mail, svarat på kommentarer och gjort nytt te, så ska se klart Irene Huss och sedan sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar