tisdag 23 augusti 2011

Michelle Perkett Studio "Thank You DT"

This is the last challenge for Michelle Perkett Studio, Michelle is taking on new adventures as an artist so this week we are making a card or creation to show our thanks to our lovley Michelle and our wonderful friends in the design team!

The facebook page will still be running and also Michelles Etsy shop!

I used the lovely "Wish upon a star angel" for my card and a sentiment I found online! I colored the image with watercolors and promarkers, the paper the sentiment is printed on is from a wallpaper sample book!


The sentiment says: 
"Every time we remember to say "thank you" we experience nothing less than heaven on earth." - Sarah Ben Breathnash

10 kommentarer:

  1. This is a gorgeous creation Elenor - I love the angel image!! Just beautiful!

    SvaraRadera
  2. elenor, this is so pretty and i love that sentiment. Good Luck to michelle on her new adventures too xxxxx

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Vad många fina kort du har gjort.
    Aha så det var din klocka.
    Blev bara några varv stickat sen montera jag solen jag virkat.
    Jag hinner inte stämpla kort. Satsar mer på mina 3D och så har jag alla mina handarbeten som jag håller på med.
    Skickar mina promaker till dej och stämplar. Ska fixa nått att skicka det i så du får vänta några dagar. Bättre att det kommer till användning. Ligger bara som hyllvärmare här.
    Det receptet ser jag fram mot.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  4. Beautiful card Elenor! It has been great working with you on the DT. Shelley

    SvaraRadera
  5. Fina ord på ängelkortet :) Grönt är ett måste på min tallrik annars smakar inte maten tycker jag ;) Kram

    SvaraRadera
  6. Som alltid ett jättefint kort. Min mamma älskar änglar så det där kortet hade varit perfekt till henne..

    Hoppas du haft en bra helg och en minst lika bra måndag.

    Kramisar

    SvaraRadera
  7. She's really pretty.. Love the soft colors. I added international shipping to my store this week. In case you wanted some fairies.

    Hugs,
    Heather

    SvaraRadera
  8. Thank you for your kind words, Elenor. Your project is awesome! Great job with the watercolors and Promarkers, and such a clever idea to use the wallpaper sample. I enjoyed being on the MPS DT with you!

    SvaraRadera
  9. Änglar finns! Så fint kort! Här regnar det...igen! Kramiz

    SvaraRadera