söndag 4 september 2011

Cupcake kort med Karens kit! =)

Jag skrev ett inlägg tidigare om Karen som har kämpat för att få hjälp av sjukvården i England under 2,5 år. När det äntligen började ljusna så blev hennes handläggare långtidssjukskriven och alla hans ärenden blev avbokade. Så hon åkte tillbaka sist i kön men nu har hon äntligen fått kontakt med en bra person som ska hjälpa till och de pengar som har kommit in tack vare donationer och försäljningen av hennes kort kit har gjort att hon nu har råd att betala för en hel del prover som måste tas, vilket känns skönt att veta! =)
Hon är en underbar människa och en härlig pysslare som jag lärt känna under åren på olika pysselgrupper! =)

Här kommer ett kort jag har gjort med hennes kit:




Vill ni läsa det andra inlägget och veta mer om Karen, klicka här:



Om ni är nyfikna på hennes kit så klicka er vidare via denna länk:


2 kommentarer:

  1. This is an amazing card Elenor!!! Beautiful images and patterned papers!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Fina kort du har gjort.
    Man blir så rörd att läsa att det är så dyrt med sjukvården hos henne. Att man måste betala själv.
    Sköldpaddan är klar nu. Har virkat fyra olika syskonsaker ska fota senare och lägga ut på min Blogg.
    Lördagen var bra. Fick två stora kassar med matbröd av grannen från bageriet. Kommer att sakna brödet sen när han går i pension.
    Ska ladda med frågor tills i morron ska till min husläkare.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera