måndag 28 november 2011

Specialdesignat födelsedagskort

Jag fick en beställning av en kompis, hon ville ha ett kort som kunde rymma 10 tusenlappar till sin man som fyller 50 år så småningom, men eftersom vi skulle ses igår så ägnade jag en hel dag åt detta tidigare! 
Resultatet blev bra och hon var jättenöjd med kortet! 
Facken var en stor utmaning, testade tre olika sätt innan det funkade, sedan fick jag köpa självhäftande magnettejp (Clas Ohlson) och använda som fäste för "locket".

Här kommer bilder på kortet:





1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Fint kortet blev.
    Den modellen på kortet går säkert att göra som en aftonväska- kort.
    Tack dom änglarna gick fort att sy.
    Igår var det sån ishalka så jag höll på att få markkänning flera gånger.
    Jag har fotat traktorn och lägger ut den sen.
    Jag köpte mina ramar på Panduro.
    Måndagen var bra och den gick fort.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera