måndag 11 maj 2009

Dax för lite kort och lite annat

Jag har kämpat med min snigeldator i några dagar för att minska mailen, hade som mest 570 st, så har äntligen lyckats få ner det. Plockade bort lite program nu på morgonen och hoppas det kan hjälpa till att öka farten lite!

I lrödags var vi och kikade på datorer, vet ungefär vad jag vill ha nu, blir en bärbar dator och då kan jag slänga ut min gamla stationära och använda det utrymmet till att förvara mina pysselgrejer istället och kanske lite böcker också!
Så nu återstår bara att kolla lite mer priser och sen slå till!

Igår kom mamma och hämtade mig, sen så bjöd hon på middag, det var trevligt!
Har försökt gå mer och mer på foten nu också, men det gör ont i den, kan bero på att jag inte har gått så mycket på den men tycker det borde bli bättre snart. Ska om inte annat ringa och prata med dem imorgon och höra om detta är vanligt i början.

Solen lyser av och till idag men nu börjar molnen hopa sig ute, hoppas det inte blir nåt regn i alla fall.

Just ja, blogcandy kan beskrivas som bloggodis, dvs att man för att fira något eller bara för att man vill ge bort något lottar ut tex stämplar mm om de som tittar in skriver en kommentar och tipsar om det i sina bloggar.

Här är några kort jag gjorde i torsdags:

De två första har jag gjort till min mamma och min syster.

Detta ska vi skicka till pappas fru som inte har mått så bra på sistone.

De sista är såna som kan vara bra att ha, de två sista av dessa är gjorda delvis med papper jag hittade på Boom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar