måndag 25 maj 2009

Söndag

Steg upp och åt frukost + bakade en rulltårta, snabb och enkelt, hann göra nästan alla övningar innan Myntdrottning ringde, gick och mötte henne + visade parkeringen och gav henne extra nyckeln.

Cyklade sen iväg till affärn och köpte mjölk, hann tillbaka innan Tingeling kom och båda tyckte att jag hade en mysig lägenhet.

Vi surrade en del och sen bjöd jag på fika och demonstrerade efteråt cuttlebugen för Tingeling och visade hur man kan montera stämplar på ez-mount + teststämplade mina nya älvor som jag köpte igår.
Myntdrottning hälsar tillbaka!

Vi hade några trevliga timmar och efter att de for så pratade jag lite med mamma, ringde morbror och sen åkte vi iväg till Media Markt, lämnade igen en sak och köpte en trådlös mus och numeriskt tangentbord kompatibelt med Vista, vilket funkar nu!
Syster köpte lite småsaker och en stor sak, tvättmaskin!

Pratade med en kompis som snart fyller år, så har lite tips på presenter nu och under tiden fick jag den trådlösa musen att funka, vilket är skönt att ha som tillbehör.
Glömde dock bort att äta så middag blev en tallrik fil och har nu druckit te och ätit smörgåsar.

Haft en fin dag ochska snart sova så att jag orkar med jobbet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar