onsdag 13 maj 2009

Investerat i en ny...

dator idag, så ska svara på kommentarer och kolla mail innan jag börjar spara ned alla mina bilder och musik + annat smått och gott till den externa hårddisken som också inhandlades idag.

Sen blir det byte av urgammal stationär till en ny bärbar dator, slog till efter att ha kikat på en Acer, den fick mitt gillande!
Köpte även en kabel så att jag kan ansluta allt-i-ett skrivaren till bärbara också, en del att tänka på. Måste leta rätt på installationscd:n till den också, mycket nu. Tur att jag är hemma denna veckan också!

Fick andra majswap kortet idag, denna gången det söta (cute) kortet och tänkte att jag visar det här!

Sen så har båda mina RAK-kort (RandomActofKindness) kort kommit fram och de var till Eileen, som jag fick ovanstående kort av och Meg F!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar