söndag 25 oktober 2009

Hjälp Veiken

Så här skriver Veiken:

Jag har tre nära vänner som har varit i helvetet det senaste året. Underbara, humoristiska, fina kamrater som har en gemensam nämnare: Cancer.
Deras vardag har bestått av strålning, cellgifter och biverkningar.
Jag vill hjälpa till att samla in medel, så att forskningen kan fortsätta med oförminskad styrka.
Jag har startat en kampanj på min Metroblogg och skänker inkomsterna därifrån under perioden 091025-091124.

Du kan hjälpa på följande sätt:

  1. Besök min sida ett par gånger om dagen, gärna fler. Det kostar några minuter av ditt liv. (Jag får ca 2 öre netto för varje besök.. om besöket ska räknas hos Metro, måste du vara inne på min sida ca 1 minut.)
  2. Jag har startat en insamling på cancerfondens sida, där du kan skänka en gåva, via internet eller sms. Jag kommer att sätta in bloggens inkomst 091025-091124 där.

Sprid detta via era bloggar, mejl och till era vänner. Tack!

Länken till min  insamling på cancerfondens sida :

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=1791

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar