söndag 25 oktober 2009

Söndag, loppis, regn

Nu har jag äntligen fått loftsängen såld, känns så skönt! Två stycken ringde på den igår och en av dem köpte den. Sen ringde en till idag men då var den redan borta!

Har sovit dåligt inatt, städade madrasserna och tog bort några små fläckar så fick sova på soffan inatt, det var inte skönt. Har fått låna en madrass av mamma så hoppas på bättre sömn inatt.

Vaknade av att jag fick sms, L undrade om vi skulle ses på loppisen på travet och det lät som en bra idé, inte träffat henne på länge nu! Fyndade en kniv för att skära örter, en ljuslykta, lite band och ett paraplyställ!

Hann nästan hem då hon som skulle hämta sängen ringde och sa att hon var vid min lägenhet,så fick iväg den lite tidigare än planerat. Fikade lite och sen hämtade mamma mig, syster var redan hämtad och lämnade av madrassen. Vi åkte till Holmsund och åt gott på Kajutan + syster kunde köpa presentkortet hon skulle ha.
Sen åkte vi förbi moster och hälsade på en stund, fick se hennes nya två katter, båda lika fluffiga och fina.

Nu hemma och har tänt en massa ljus, bloggar lite och ser på tv!

Imorgon är jag ledig, ska ner på stan och köpa henna, hem och blanda det + äta innan jag cyklar upp på lassa och träffar syster. Efter det ner på stan och träffa E-L för att handla lite pålägg mm inför bakningen på tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar