torsdag 15 oktober 2009

Snuvig torsdag

Nu har min förkylning börjat bryta ut, snuvig, varm och lite lock för öronen! Klarar dagen med hjälp av ibumetin och att min elev har en rätt så lugn dag, får hoppas att jag inte smittar ned eleven nu!

Ska på föreläsning i eftermiddag, hoppas innerligt att den är bra, så att jag orkar med den. Sen har jag bara middag för oss 4 som ses och äter tillsammans på torsdagar, vilket itne blir så tungt men sen blir det en lugn kväll!

Imorgon ska vi ut och fira våra tre 60-åringar med att äta på Norrlandsoperan, så hoppas jag piggnat till lite innan dess, vore synd att missa trevligt sällskap och god mat!

Till något jättekul, jag har fått min första KAOS award någonsin av den goa Annkan. Tusen tack!

Information om vad KAOS betyder finns i Annkans blogg och ursprunget till denna award kommer från Yoli!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar