torsdag 1 oktober 2009

Torsdag och kallt

Inatt har det varit kallt, var nollgradigt ute när jag cyklade till jobbet, is på sadeln och vitt på taken, gräset och bron. Nu blir det långkalsonger framöver, annars kommer jag att ha isbitar till ben efter cyketuren till jobbet *brrr*.

Igår blev det kalas igen, denna gången morbror som fyllde år, så vi uppvaktade honom med lite presenter och han gillade dem.

Idag fyller min pappa år + två av mina arbetskompisar, så ska gratulera de sistnämnda i eftermiddag och pappa ska vi hälsa på imorgon, får låna mammas bil och köra dit då!

Ikväll är det middag hos Karro, vi är 4 st som ska träffas på torsdagar och äta middag tillsammans, vilket ska bli trevligt, så slipper man äta själv en dag i veckan i alla fall. Jag missade förra veckan men nu kan jag, så ska cykla upp till en av de andra tjejerna och åka därifrån.

Annars en ganska lugn dag på jobbet, ska bara kolla upp att allt är klart inför besöket på Norrlandsoperan imorgon med skjuts och sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar