söndag 23 augusti 2009

Pyssel och friidrott

Steg upp vid 10 imorse, frukost och sen iväg och pysslade, blev där till nästan 15, V tog dit höstkollektionen av Me&I kläderna och hittade en kjol till mig och en tröja som vi ska ge bort.

Är äntligen klar med min kalender nu, ska ta kort på alla sidorna och visa senare, blev rätt nöjd med den, hade bara önskat att jag kunde få tag i ett liknande alfabet som det jag lånade på Krumelur, Finale, men får spana på Tradera sen när allt är klart med flytt och jag har lite mer pengar över.

Resten av dagen tillbringades hos mamma, syster kom dit, vi åt fläskpannkaka och såg sen friidrott tills strax efter 21, då jag och syster cyklade hem åt olika håll.
Sitter nu och läser bloggar och mail, ska kanske packa lite mer också.

Jo, fick sms från tjejen som har lägenheten, de skulle städa den i helgen och jag ska dit och kolla imorgon, sen så får de den besiktad på måndag och sen kan jag börja flytta in, det ska bli så skönt att kunna köra saker och sen kunna packa mer och bli klar till veckan med flytt och städning.
Mamma och syster ska komma imorgon och hjälpa till med rensning av förrådet, ska bli skönt att få det gjort också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar