söndag 11 oktober 2009

Fest och söndag

Igår firade vi S som nyss har fyllt 40 med att fara på Iksu Spa där vi myste och S fick ansiktsbehandling. Vi simmade, myste i varma källan, testade deras solrum och låg i Miami solen, åt god buffé och fick fika på eftermiddagen!

Dagens tema var Japan, så kimonokortet jag gjorde tidigare var en ledtråd, sen spa och efter det for vi till S där vi hade dukat på låga bord med sushi och japanska saker, det blev en lyckad kväll.

M hade skrivit ut tecken som vi fick gissa betydelsen till, jag hade med papper och alla vek tranor under skratt och M hade en liten lek som gjorde att vi skrattade gott. Så med god mat och trevligt sällskap så hade vi 12 en superbra dag!

Det blev sovmorgon idag, sen ringde syster och då steg jag upp, fixade frukost och fotade av kalendern som Locklig beställt och tog med den på promenaden och postade den. Gick förbi stan innan jag kom till mamma och hämtade cykeln där.

Efter att jag kom hem så har jag tömt 5 lådor och nu syns mina grisar på hyllorna, plockat undan tavlor och lagt dem i hurtsen. Lagat middag och nu sitter jag här vid datorn, ser på Top Model och bara tar det lugnt. Sparar dammsugningen tills imorgon, vill få undan lite damm som dykt upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar