fredag 9 oktober 2009

Min dag

Kallt imorse så nu åkte den tunnare vinterjackan fram och den var skön att ha när jag cyklade till jobbet! Haft en ganska lugn dag, jobbat och sen planerat och skrivit program för tisdag v.44 då vi ska ha en heldag med bak i bagarstuga, curling och sen ut på middag med jobbet.

Cyklade till mamma efter jobbet och fick middag där, tunnpannkakor, det var supergott med hemlagad sylt till!

Sedan mötte jag E-L och vi cyklade upp till universitetet där vi gick på föreläsningen "Våga vara" med Jana Söderberg, det var en väldigt givande föreläsning, mellan 18-21. När vi kom ut efteråt så hade det bildats frost på sadeln så en något kylig cykeltur hem men en halvtimme senare var jag hemma.

Har nu druckit te och testat att vika tranor och tror att jag har fått in snitsen ganska bra! Ska strax sova, har varit en lång dag!
Imorgon är det fredag, ska bli skönt med en kort dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar