torsdag 22 oktober 2009

Kalasat ikväll

Nu har vi firat mamma, alla hennes syskon kom och så var ju jag och syster där också! Hennes telefon har gått varm idag, så hon har haft fullt upp! Smörgåstårtan blev jättegod, alla åt av den och det fanns en del kakor också!

Hennes min när hon fick cykeln var bäst, hon blev jätteglad men först tyckte hon att vi var galna. Nu kommer hon att cykla ifrån oss alla.
Ska dit imorgon också, hjälpa till att äta upp mer smörgåstårta + pappa kommer in till stan och ska hjälpa oss med nacke/rygg.

Så till några mindre roliga saker, när vi var hos mamma så testade vi att ringa hit, då var det en röst som sa att att telefonen var stängd för flytt, äntligen hann jag tänka!

Tills jag kom hem och testade att ringa fanns det en liten chans att det funkade, men icke, inget samtal registrerat på nummer presentationen. Inga signaler gick fram när jag testade att ringa och inget samtal kom fram när mamma och syster testade att ringa.
Gissa om jag är FÖRBANNAD nu! Ska ringa Glocalnet direkt imorgon bitti och kräva skadestånd för allt elände, sen kontaktar jag Plus och hjälper inte det så blir det en tidning eller två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar