söndag 4 april 2010

Dimma och minusgrader ute

Vi fick till sist lite sol idag på eftermiddagen men sen började det att frysa på och nu är det -1 och väldigt dimmigt ute!

Lite fina tulpaner som jag köpte i torsdags!

Ska bli intressant att se vad det blir imorgon, hoppas på sol i alla fall!
Har varit runt och fixat lite saker idag, handlat två sorters basilikafrön, skor, lite påskgodis mm. Glömde dock att köpa blomjorden, så får fixa det senare!

Gjort i ordning en liten godispåse till min syster, en liten specialare!

Har lite saker att fixa, några kort och kanske en kalender till, får se vad jag hinner med! Monterat ihop hyllan jag köpte förra helgen på IKEA, så nu står den i sovrummet men måste få hjälp med att montera fast den på väggen senare.

Köpte en del fina saker från Scrapmoment och de kom inom en vecka, så sitter och funderar ut vad jag ska hitta på för kort med dem.

Just ja, fick ett paket i veckan och det var från min goa J, bad henne fråga hennes kille J om han kunde köpa te åt mig från Kina och idag fick jag en superfin ask med 4 olika téer, ska nog ta och testa en ikväll!
Fick ett fint påskkort av henne också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar