torsdag 29 april 2010

Kort till Kenneth

Varit och pysslat ikväll, det blev ett färdgt kort och ett som ska bli färdigt så småningom! Satt och surrade en hel del + lite fika, skallebanken börjar gå över men är lite småseg ikväll!

Har dammsugit lägenheten och dukat inför imorgon, så det är bara maten som ska fixas när jag kommer hem från jobbet + handla lite innan dess!

Här kommer kortet till min kompis, han gillar linedance och jag kände bara att denna stämpeln skulle vara perfekt!
Han gillade kortet, det var coolt!

Bilder på kalendern kommer senare, orkar inte minska och fixa till över 12 bilder just nu!

Ska däremot dricka min kopp te och ta en dusch, sen slocknar jag nog rätt så snabbt, just ja, fixat så att nya hemtelefonen funkar, fick en ny telefonsladd på Media Markt, då de inte visste vart den andra hade tagit vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar