torsdag 8 april 2010

Hyllor, promenad, kladdkaka

Ställde klockan på 11 imorse, vaknade och hann nästan äta min filtallrik innan min morbror kom förbi, vi hjälptes åt att montera upp min nya röda hylla + min gamla vita lackhylla. Så nu finns det bra med hyllor i mitt sovrum + den röda får fungera som sängbord också!

Efter det fikade jag lite, läste och fixade till i sovrummet, tog en promenad ner på stan och handlade lite, fortfarande grått ute, så tråkigt väder men skön promenad.

Väl hemma så blev det städning och middag, skulle pyssla på Krumelur,  men de håller på att bygga och få ordning där så hoppas kunna pyssla där nästa vecka! Hunnit pyssla lite här ikväll dock!

Jag har varit sugen på kladdkaka länge så snodde ihop en + rev i lite vitchoklad, den blev supergod och gott kvällsfika efter en stund med diskning!

Har skissat på ett bröllopskort i westerntema, kom på idén precis när jag skulle sova igår och som tur var mindes jag den idag, tror att det kan bli rätt snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar