tisdag 6 april 2010

Heldag med Tingeling

Idag tog jag min vägbeskrivning, mammas bil och körde till Tingeling, en bloggkompis, lyckades hitta rätt och kände igen mig mer och mer på slutet!

Lite lerigt på slutet men tog mig in på gården och där fick bilen stå hela dagen, vi har kollat på pyssel, letat lite saker på nätet, fikat, surrat, lekt med hundarna, ätit mat och fixat lite på datorn!
Hann med att montera lite stämplar åt henne också, så slapp hon det pillret!
Roligt att få träffa "nya" hunden också, Lisa, hon var direkt framme och nosade medan Skrållan var lite avvaktande i början men sen var det full fart på henne också!

Det har varit en härlig dag och min nya allergimedicin verkar funka bara bra, med tanke på att jag for 10 imorse och kom hem strax efter 21 ikväll! Så nu återstår bara att testa den på katter också!

Pratat med Tingeling så att hon fick veta att jag kom hem ordentligt, pratat med mamma så att hon fick veta att körningen gick och fixat fika!
Nu blir det att svara på kommentarer, läsa lite mail och se klart Johan Falk som jag missade början på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar