tisdag 27 april 2010

Tröttare än tröttast

Jag är så himla trött nu, så orkar inte svara på kommentarer, tar det imorgon!

Vi har i alla fall läst klart "Boktjuven" nu och det var en toppenbok, nästa och sista innan sommaruppehållet blir "Okänd soldat" av Väinö Linna, den kommer vi nog att få kämpa lite mer med!

Tänkte att jag skulle ta bussen hem men de har ändrat till sommartider och då går det bara en buss i timmen på kvällen, så antingen hade jag fått vänta i 30-45 på buss eller så kunde jag ta 1:an och sedan gå från stan, vilket det blev... kom hem 10 innan bussen skulle avgå från stan.

Så nu har jag motionerat tillräckligt för idag och avslutar med att visa det sista swapkortet som kom idag, Y for yarn, dvs G för garn på svenska, från allas vår Snoopy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar