onsdag 28 april 2010

Onsdag och sol

Igår blev det jobb, fick lunchbesök av några arbetskompisar, det var trevligt!
Efter jobbet cyklade jag hem, där fanns ett paket nerstoppade i brevinkastet på dörren + när jag kom in så fanns det en avi om ett rek på posten dvs Ica, så äntligen kom sakerna vi hade beställt från Scrapmoment, jippie!
Bla kom månadens kit och där fanns det en hel del fina saker!

Hann gå och hämta paketet innan jag kunde börja tvätta, så kikade lite på det, slängde in första tvätten och fixade middag.
När tvätten började vara klar så ringde jag min morbror och vi tog en tur till Media Markt och bytte bort min gamla hemtelefon som bara strulade mot en ny, fick lägga lite i mellanskillnad men hoppas denna ska funka bra.
Däremot så var det sista exemplaret och säljaren missade att packa ned en viktigt detalj, telefonsladden för Sverige, jag fick den för Norge, så vi måste dit idag och få tag i rätt sladd. Alltid är det något!

Det blir pyssel på Krumelur ikväll också, men jag måste om på Forex innan dess och hämta ut mina kroatiska pengar också, kan behövas då vi snart åker iväg, så får försöka pussla ihop allt!

Min kompis Kenneth fyllde år igår och blev jätteglad för födelsedagskalendern och kortet som jag hade skickat upp, så ska visa bilder på dem ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar