söndag 26 april 2009

En härlig dag

Hade jag och Myntfrottning hos Tingeling idag, på vägen dit såg vi många fåglar, gäss, svanar, tranor, tofsvipor och storspovar.
När vi kom dit så möttes vi av Tingeling och Skrållan och solsken.
Inne bjöds det på lunch, spagetti och köttfärssås, det var gott!

Skrållan fick vänja sig vid oss genom att sitta i famnen på oss + nosa poå mina kryckor, sen gick det bra med henne, av någon anledning så gillade hon mig, kan ju bero på min allergi, eller att jag klappade henne... fast de gillar oftast allergiska personer av någon anledning. Hade dock tagit medicin innan så det gick bara fint.

Sen surrade vi på som vanligt och Skrållan ville busa, vi fikade och hon var allt lite nyfiken på om det kanske kanske skulle ramla ned något!

Fick se Tingelings pysselrum, önskar jag hade ett sånt också, men en vacker dag så!

Ute på husväggen fanns två fina ekorrprydnader, som jag inte kunde motstå att ta kort på innan vi susade hemåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar