tisdag 7 april 2009

Känns lite bättre...

Har vilat en hel del ikväll och sett på tv + värktabletterna har nog hjälpt till också!
Slog tydligen mitt huvud också, har hittat en bula, men har inte ont i skallen längre. Däremot öm på baken och ryggen, så hoppas jag kan sova senare.

Försökt läga in bilder på det jag fick i brevlådan idag, först ett brev från Chris (Just Cards )med en massa uppstämplade bilder som jag bytt mot lite kobilder + ett kort, sen äntligen min blogcandy som jag vann för över en månad sen och sist men inte minst jättemånga uppstämplade bilder från Snoopy (Just Cards) och hennes döttrar + ett kort hon hade gjort och lite stämplar.
Så det känns som att jag blev riktigt bortskämd idag!

Kan visa bilder på sakerna jag fick från Snoppy, de andra kommer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar