söndag 7 mars 2010

40-års kalas och House of Metal

Igår var det strålande solsken och plusgrader, så tog en skön promenad innan det var dax att göra mig i ordning för 40-års kalas, vår kompis Kristina fyller idag men hade kalaset igår, lördag!

Detta kortet gjorde jag åt henne och det är från oss 11 tjejer, presenten är en resa till Kittelfjäll, men tyvärr har jag inte råd med den så stannar hemma denna gången.

Ledtråd på insidan:

Där bjöds vi på en massa godsaker, flera goda pajer, sallader, varm brie med soltorkade tomater, avokaderöra mm. Till efterrätt kladdkaka, gräddtårta och marängtårta!

Strax före 19 var jag tvungen att fara, det var ju House of Metal ikväll, så det kunde jag inte missa, tyvärr glömde jag kameran så har inga bilder att visa!

De band som jag och syster såg och som vi tyckte var bra var i alla fall:

Dead by April  Göteborg (bilder lånade från hemsidor)

Three Minute Madness Umeå

Coldspell Kiruna

Persuader Umeå (MySpace)

Nu ska jag dricka upp min kopp te och sen sova väldigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar