måndag 15 mars 2010

Måndag, snorigt och hostigt

Vaknade imorse efter att ha varit uppe x antal gånger inatt och hostat, så var ganska slut när jag väl vaknade. Blev lite frukost och sen en titt på termometern... -15 grader, suck!

Klädde på mig ordentligt och gick till jobbet, lite halt här och var men tog mig dit utan att ramla och då ringde de från andra skolan, den andra assistenten var sjuk så jag fick möta båda eleverna och sedan kom en annan och tog över den andra eleven.
Sen fick jag ta över igen efter att min åkt hem och jag fått i mig lunch, så får se hur det blir imorgon!

Gick till mamma efter jobbet och fick lite mat + hämtade cykeln, så det gick lite snabbare hemåt, har mest bara tagit det lugnt ikväll, bakat lite muffins till tjejgänget i helgen, sett på tv och pratat i telefon. Ska koka ihop lite dunderdryck och dricka det innan jag ska sova + lite hostmedicin!
Axeln känns i alla fall bättre idag, alltid något!

Visar en bild från i fredags morse:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar