onsdag 17 mars 2010

Min tisdag, host och snörvel

Fick sova bättre med hostmedicin i kroppen men vaknade med ont i ögonen imorse och efter allt hostande känns det i kroppen idag.

Cyklade tll jobbet imorse, trots 1 dm snö inatt så hade de plogat rätt bra och jag hade hyfsad koll på var alla ojämnheter var, så det gick smärtfritt.

Dock känt mig seg och orkeslös idag, men har varit ganska lugnt så orkade med jobbet, sen hängde syster med hem och såg finalen i So You Think You Can Dance som jag hade spelat in + fick middag.

Efter det tog jag och min muffinspåse en promend till S, tog nästan en timme dit, så fick bra motion, på vägen hem kändes det råkallt men det gick snabbare hem så blev nästan två timmar totalt med promenad idag och det syns på stegräknaren.

Borde sova nu, vilket jag strax ska göra, tänkte bara visa det första swapkortet som kom till mig idag, ett teabag folding kort från Mary Lou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar